Thursday, December 18, 2008

Komandan Chin


Lt Kol Chin Jyih Shane is my commander now. Diam x diam dah 10 bulan dia jadi my boss. Pada awal tahun ( Mac) dia memang ganas dan huru hara IJED di buatnya. Saya antara yang paling banyak bertengkar dengarnya. Tiada orang tahu hanya kadang2 saya bercerita pada SEO. Peg JLJ x banyak yang melawan bila berdepan. Namum setelah saya mengikut caranya bekerja dia sudah mula close. Dia dah mula menghargai segala kerja yang saya buat. Bila kami menang F1 peringkat Zon, caranya dah mula lembut. Namum banyak perkara yang saya belajar darinya walaupun dalam keadaan tertekan. Memang diakui beliau seorang yang kuat bekerja. Beliau adalah Komandan yg ke 4 yang pernah saya berkhidmat di IJED dan dia bagi saya adalah yang terbaik. Walaupun gayanya keras dan x mesra pelanggan tapi hasil kerjanya bagus dan telah terbukti. My wifey mesti x setuju dengan pendapat saya kerana Komandan telah banyak mengambil masa saya bersama keluarga x kira sing atau malam. Namum setelah direnung kembali , memang betul katanya.. dia selalu berkata " Jikalau nak buat sesuatu, buat bersungguh2 tanpa had" . Memberi alasan sebelum membuat sesuatu kerja adalah pantangnya..dan yang bestnya tahun ini saya dapat cuti untuk AidilAdha yang mana x pernah dapat semasa pemerintahan Komandan sebelumnya.

No comments: