Sunday, July 27, 2008

Anya Hindmarch -I'm not A Plastic bag


Entah mengapa sejak akhir2 ini dah malas nak update blog. Lagipun tiada isu yang menarik untuk di ulas. Kebetulan pula sibuk dengan secondbargainbox 1 & 2. Hari ini my F.I.L , shida ada datang kat rumah. So my imah amat suka sebab ada orang yang akan bermain dengannya. Esoknya my bro Hanan akan sampai. Baguslah dah lama orang tak datang rumah. Barulah berkat sikit. Saya ada dapat satu beg 'i'm not a plastic bag' dari Anya hindmarch london. Brand ini amat terkenal di Hollywood kerana prestij dan kemewahannya. Walaupun terkenal saya tetap akan jual dengan harga RM95. Mungkin saya akan tukar fikiran nanti kot..

2 comments:

nabisha said...

Asslalmualaikum
Anya beg tu original ke bang..? Are you Sure nok jual at rm95. If so , im really interested wit it. Please drop me an email at nabisham@gamil.com about the payment and delivery.

Kawe sukeee tuuuu...

Faezah Zee said...

Assalamualaikum, Bro... this purple colour is super limited edition due to breast cancer awareness kalau x silap and on top of it only 200 been produced through-out the world! u're lucky if it's authentic! ;) psst... dah jual ye? :P