Sunday, July 6, 2008

Surat dari hanif136

"Salam .Kes Anwar amat menjijikkan samada ia berlaku atau tidak hanya Allah yang tahu.Tapi kenapa sewaktu beliau di Yayasan Anda dan menjadi Presiden Abim tidak ada lapuran seperti ini?Hanya setelah berkecimpung di arena politik barulah direka-cipta.Adakah seseorang yang sudah berumur 23 tahun tak boleh mengelak diri dari diliwat?Ini dah masuk lapan kali baru nak report seolah-olah membenarkan diri diliwat.Sekiranya suka sama suka maka hukumlah kedua-duanya kerana tiada paksaan.Lainlah kalau yang diliwat itu anak kecil yang tak mampu melawan.Saya tidak berpihak mana-mana kerana semua politician adalah penipu besar kerana nakkan jawatan,pangkat,harta hingga sanggup buat apa saja asalkan kehendak nafsu mereka dipenuhi.None of politician are clean except Tok Guru Nik Aziz."- hanif Gambar Tok Guru di rumahnya di Pulau melaka, Kelantan. Sanggupkah Menteri besar lain tinggal di rumah ini?
Dari kiri : Masjid Pulau Melaka, Rumah Tok Guru dan Rumah seorang guru (belakang). Tok Guru pakai Perdana V6 (kereta kerajaan)

*Memang betul hanya Tok Guru Nik Aziz yang boleh dipercayai. Kalau ada orang tak bersetuju dengan saya, cubalah tinggal dengannya untuk sehari. Hidupnya penuh dengan ibadat. Sembahyang malam tidak pernah tinggal. Kalau tidak masakan ketua Polis Negara hantar anaknya berguru dengan Dato' Hj. Nik Abdul Aziz.

No comments: