Saturday, July 12, 2008

Wahai Umar anakku...

Mlm ni masuklah malam ke empat kami tidak tidur. Umar tidak berhenti-henti menangis. Sampaikan terlintas untuk bagi orang lain, tapi fikiranku masih waras memikirkan beliau adalah amanah dari Allah dan masih kecil. So kepada pembaca , jika anda seorang doktor, bomoh, atau apa2 saja jawatan yang boleh memberi petua dalam mengatasi masalah ini, silalah berikan pandangan anda. Saya dah tak tahu nak buat apa. Klinik dah pergi 3 tempat, plan esok nak bawak jumpa pakar kanak2 kat seremban. Semoga ianya berhasil.

2 comments:

ibu said...

gilo apo nak bagi org? wei.. yg bertarung dlm labour room berbelas belas jam n sampai kn potong perut pon saya gak... :) tensi sgt la x leh tido tuh smp pikir yg mengarut ngarut!

sukyme said...

gurau jer, jgn ambik serius. Saya tahu kenangan labour room tu. Masih segar dalam ingatan, doktor cina yang suka mengganguk tapi tak faham. So, kepada para doktor cubalah empati keadaan pesakit.