Monday, June 1, 2009

Selamat Hari Jadi Na'im


1 Jun 09, Jam 1 tghari. Bertempat di Hotel Manan Inn. Majlis meraikan hari jadi Naim berlangsung dengan meriahnya. Tetamu jemputan terhormat terdiri daripada ahli2 dewan undangan 160c. Acara di mulakan dengan bacaan doa oleh ayahanda selama 15 minit. Separuh doa, tiba2 kedengaran Imah ketawa dan kelihatan ibu, Ma dan Naim turut menahan ketawa. Mungkin ada doa yg di bacakan mencuit hati makmum2 sekalian.

Menu pada tahun ini amat menarik sekali. tetapi sayang Uncle Hafez, Untie Liza, Dr Hanan, Farhan x ada. Kalau mereka ada lagi meriah.

Inilah kek harijadi! Pulut pelbagai warna yang di buat khas oleh Ma untuk Na'im. Tiada lilin tetapi takkala sudu itu mencedok pulut maka majlis itu telah di rasmikan.

Selain Pulut, hidangan di serikan lagi dengan Ketupat Sotong,Yong Tau Foo, dan Nasi berlauk.

Kepada Naim, selamat menyambut ulangtahun ke 21. So dah boleh daftar jadi pengundi. Bila mengundi nanti jangan lupa pangkah bulan. Semoga panjang umur dan bertambah rezeki.

2 comments:

Hafez Yusof said...

Kami sekeluarga meminta ampun dan maaf kerana tidak dapat menghadiri Majlis yg serba meriah itu..Tapi yg peliknya..di mana mr Farhan?The Dietman

sukyme said...

The dietman, pergi bertugas di Kota Bharu. kerjayanya sebagai mat rempit memerlukan pengorbanan masa untuk melepak.